PAKALPOJUMI MŪSU KLIENTIEM


Faktiski jebkura veida korporatīvie notikumi, kurus varētu definēt ar vārdu “pasākums”.

Jūsu iecere – mūsu vīzija, domu lidojums, pieredze un realizācija. Visi ceļi vaļā. Kopā radīšanas prieks ir četrkāršs prieks un desmitkārtīga jauda.

Jautājums ir tikai viens – kad sākam un pie kādiem nosacījumiem mēs varam kļūt par sadarbības partneriem!?

  • Prezentācijas

  • Sporta spēles

  • Banketi, balles

  • Semināri

  • Koncepcijas izstādēm

  • Izbraukuma ēdināšana

  • Team building programmas

  • Konferences

Plašākai atkāpei. Ja laiks vēl drusku palasīt.

Apgalvojam

Tradicionālās reklāmas formas ir TV, radio, prese, arī direct-mail. Mūsdienu plašajā komunikāciju kanālu laikmetā, lietojot šos ikdienas mārketinga komunikatīvos kanālus, ir novērojams to efektivitātes kritums. No vienas puses, tas saistīts ar pašu mediju straujo attīstību, digitalizēšanos,  no otras puses – ar patērētāju evolūciju, mainoties personīgo pirkumu ieradumiem.

Uzskatām

Veiksmīga pasākuma atslēga bieži slēpjas sava produkta labā pārzināšanā un izpratnē par tā pircēju. Pēc šāda principa būtu jāizvirza darba uzdevumi aģentūrai.  Būtiski saprast atšķirību – pirkt pakalpojumu tikai tāpēc, ka kāds ir spējis uzskaitīt to, ko prot darīt, vai atrast to, kas tieši Jūsu zīmolam/produktam ir vajadzīgs un atbilstošs.

Konkurss

Mūsdienu darba ikdienas neatņemama sastāvdaļa savu ieceru realizācijā ir labākais piedāvājums par labākajām izmaksām. Cik vajadzību – tik iespējamo pretendentu un risinājumu, tik atlases mehānismu.

Protams, mūsdienās naudas izlietojums (tās apjoms) ir nozīmīgs faktors mērķu sasniegšanā. Kvalitatīvs projekts rada atbilstošas izmaksas.

Atkāpei

Apmeklējot augstas klases restorānu, Jūs pieņemat izvēlēto servisa līmeni, kādā Jūs apkalpos, un, balstoties uz šo pieņēmumu, izvēlaties ēdienus no piedāvātās ēdienkartes. Jūs neliekat viesmīlim sagatavot papildu ēdienkarti, uzcept izmēģinājuma steiku, lai paskatītos, kā tas izskatīsies, un tikai tad izvēlētos, vai galu galā šajā restorānā vispār ēdīsiet.